Πληροφορίες για τον COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Οι πιο δημοφιλείς ερωτήσεις

  • Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου;

    Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του εισιτηρίου που έχετε κάνει κράτηση, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις θα μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας. Μπορείτε να ελέγξετε το email επιβεβαίωσης ή να συνδεθείτε στο Λογαριασμός για να δείτε αν μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας. Λάβετε υπόψη ότι στις περισσότερες περιπτώσεις θα υπάρχει χρέωση για τυχόν τροποποιήσεις, εκτός εάν έχετε αγοράσει την κάλυψη ακύρωσης.

  • Μπορώ να κάνω ακύρωση της κράτησής μου και να πάρω επιστροφή χρημάτων;

    Αυτό εξαρτάται από το εισιτήριο που έχετε κάνει κράτηση, μπορείτε να ελέγξετε το email επιβεβαίωσης για πληροφορίες σχετικά με το εάν το ποσό της αξίας του εισιτήριού σας μπορεί να επιστραφεί. Λάβετε υπόψη ότι εάν είναι δυνατή η ακύρωση, σε περίπτωση που δεν έχετε αγοράσει Κάλυψη ακύρωσης, θα ισχύσουν ακυρωτικά.

  • Δεν έχω λάβει email με επιβεβαίωση της κράτησής μου, τώρα τι;

    Σε περίπτωση που έχει χαθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία, συνδεθείτε στο Λογαριασμό σας, επιβεβαιώστε ότι η διεύθυνση email σας είναι σωστή για να σας αποσταλεί ξανά το email επιβεβαίωσης. Αν η διεύθυνση email σας είναι λανθασμένη μπορείτε να την ενημερώσετε στο Λογαριασμό σας για να σας αποσταλεί ξανά το email επιβεβαίωσης. Αν δεν μπορείτε να βρείτε αυτήν την επιλογή στο λογαριασμό σας, ή για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας στείλουμε ένα άλλο email επιβεβαίωσης.

  • Πώς μπορώ να βρω οδηγίες για το λιμάνι;

    Μπορείτε να βρείτε τη διεύθυνση-τοποθεσία του λιμανιού του φέρι μποτ στο e-mail επιβεβαίωσης καθώς επίσης σε σύνδεσμο της [εφαρμογής] Google Maps η οποία θα σας κατευθύνει στον προορισμό σας. Μπορείτε επίσης να ρίξετε μία ματιά στη σελίδα Λιμάνια Φέρι μποτ όπου μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το λιμάνι που σας ενδιαφέρει και τη διεύθυνσή του. Μερικά λιμάνια μπορεί να είναι αρκετά μεγάλα με αποτέλεσμα να διαθέτουν πολυάριθμες ακτοπλοϊκές εταιρείες και διευθύνσεις, οπότε ελέγξετε ότι έχετε τη σωστή διεύθυνση για το φέρι μποτ που έχετε επιλέξει.

  • Τι μπορώ να κάνω εάν καθυστερήσω ή πιθανότατα χάσω το δρομολόγιο με το φέρι μποτ;

    Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να καλέσετε την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησής μας, για να σας πούμε αν γίνεται να αλλάξετε προορισμό και ως εκ τούτου το εισιτήριό σας. Αν ταξιδεύετε και η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησής μας βρίσκεται εκτός λειτουργίας, συνιστούμε να μεταβείτε απευθείας στο λιμάνι και να απευθυνθείτε στον υπάλληλο της ακτοπλοϊκής εταιρείας για να δείτε εάν μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό σας ή όχι.

  • Συνεργάζεστε με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες;

    Παρόλο που εργαζόμαστε ακατάπαυστα να αυξήσουμε τον αριθμό των συνεργαζόμενων εταιρειών φέρυ σε τοπικό και διεθνές εππίπεδο, δυστυχώς, τουλάχιστον για την ώρα, δεν συνεργαζόμαστε με όλες τις εταιρείες φέρυ που υπάρχουν στον κόσμο. Η λίστα εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε επεκτείνεται συνέχεια, επομένως ελέγχετε τακτικά για συγκκεριμένες εταιρείες φέρυ ή δορμολόγια που σας ενδιαφέρουν.

  • Μπορώ να λάβω τιμολόγιο-απόδειξη για την κράτησή μου;

    Τα κανονικά εισιτήρια των φέρυ για τουρίστες/επιβάτες δεν φέρουν ΦΠΑ επομένως δεν είναι δυνατό να λάβετε απόδειξη με ΦΠΑ για αυτά. Μπορείτε να λάβετε μια απόδειξη με ένδειξη ΦΠΑ αν αγοράσατε εισιτήριο εμπορευμάτων και είδατε ότι εφαρμόστηκε ΦΠΑ. Για να λάβετε την απόδειξή σας επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εμπορευμάτων και θα σας βοηθήσουν. Μπορείτε επίσης να βρείτε τον αριθμό φορολογικού μητρώου μας (ΦΠΑ), GB238948850, στο κάτω μέρος του email επιβεβαίωσης.

  • Πού μπορώ να βρω τους όρους και τις προϋποθέσεις σας;

    Εδώ θα βρείτε τους Όρους και προϋποθέσεις.

  • Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για απώλεια αντικειμένου σε φέρυ;

    Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την εταιρεία φέρυ με την οποία ταξιδέψατε. Αν έχετε πρόβλημα να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να βοηθήσουμε.

  • Η ερώτησή μου δεν απαντήθηκε, τώρα τι κάνω;

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, ή τηλεφωνικά και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας θα τα βρείτε στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Πώς μπορώ να αφήσω τα σχόλιά μου;

    Θα χαρούμε πολύ να σας ακούσουμε, ο καλύτερος τρόπος να μας στείλετε τα σχόλιά σας είναι μέσω email, αλλά αν θέλετε να μας τηλεφωνήσετε μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας.