Πληροφορίες για τον COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Ερωτήματα γενικού χαρακτήρα

  • Μπορώ να λάβω τιμολόγιο-απόδειξη για την κράτησή μου;

    Τα κανονικά εισιτήρια των φέρυ για τουρίστες/επιβάτες δεν φέρουν ΦΠΑ επομένως δεν είναι δυνατό να λάβετε απόδειξη με ΦΠΑ για αυτά. Μπορείτε να λάβετε μια απόδειξη με ένδειξη ΦΠΑ αν αγοράσατε εισιτήριο εμπορευμάτων και είδατε ότι εφαρμόστηκε ΦΠΑ. Για να λάβετε την απόδειξή σας επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εμπορευμάτων και θα σας βοηθήσουν. Μπορείτε επίσης να βρείτε τον αριθμό φορολογικού μητρώου μας (ΦΠΑ), GB238948850, στο κάτω μέρος του email επιβεβαίωσης.

  • Πού μπορώ να βρω τους όρους και τις προϋποθέσεις σας;

    Εδώ θα βρείτε τους Όρους και προϋποθέσεις.

  • Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για απώλεια αντικειμένου σε φέρυ;

    Πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την εταιρεία φέρυ με την οποία ταξιδέψατε. Αν έχετε πρόβλημα να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να βοηθήσουμε.

  • Η ερώτησή μου δεν απαντήθηκε, τώρα τι κάνω;

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, ή τηλεφωνικά και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας θα τα βρείτε στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Πώς μπορώ να αφήσω τα σχόλιά μου;

    Θα χαρούμε πολύ να σας ακούσουμε, ο καλύτερος τρόπος να μας στείλετε τα σχόλιά σας είναι μέσω email, αλλά αν θέλετε να μας τηλεφωνήσετε μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στη σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας.