Πληροφορίες για τον COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Πώς μπορώ να κάνω check-in στο λιμάνι;

  • Πώς μπορώ να βρω οδηγίες για το λιμάνι;

    Μπορείτε να βρείτε τη διεύθυνση-τοποθεσία του λιμανιού του φέρι μποτ στο e-mail επιβεβαίωσης καθώς επίσης σε σύνδεσμο της [εφαρμογής] Google Maps η οποία θα σας κατευθύνει στον προορισμό σας. Μπορείτε επίσης να ρίξετε μία ματιά στη σελίδα Λιμάνια Φέρι μποτ όπου μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το λιμάνι που σας ενδιαφέρει και τη διεύθυνσή του. Μερικά λιμάνια μπορεί να είναι αρκετά μεγάλα με αποτέλεσμα να διαθέτουν πολυάριθμες ακτοπλοϊκές εταιρείες και διευθύνσεις, οπότε ελέγξετε ότι έχετε τη σωστή διεύθυνση για το φέρι μποτ που έχετε επιλέξει.

  • Πότε πρέπει να κάνω check-in όταν ταξιδεύω με φέρι μποτ;

    Οι χρόνοι check-in ποικίλλουν ανάλογα με τη διαδρομή και την εταιρία – όλες όμως οι πληροφορίες που σχετίζονται με το δρομολόγιό σας είναι διαθέσιμές τη στιγμή που κάνετε μία κράτηση. Οι εν λόγω πληροφορίες περιέχονται επίσης στο email επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Εάν έχετε μαζί σας κατοικίδια ζώα ή χρειάζεστε βοήθεια στο λιμάνι λάβετε υπόψιν ότι μπορεί να χρειαστείτε επιπλέον χρόνο.

  • Μπορώ να πάρω ένα φέρι μποτ που ξεκινάει νωρίτερα;

    Συνήθως, το εισιτήριο που αγοράζετε ισχύει μόνο για το δρομολόγιο για το οποίο έχετε κάνει κράτηση. Ορισμένες εταιρείες φέριμποτ επιτρέπουν την αλλαγή της ώρας διέλευσης στο λιμάνι, ωστόσο αυτό συμβαίνει συνήθως μόνο όταν διατίθενται περισσότερα από ένα δρομολόγια ανά ημέρα. Εάν η αναχώρησή σας είναι προγραμματισμένη μετά από περισσότερες από 24 ώρες και το εισιτήριό σας μπορεί να τροποποιηθεί, μπορείτε να ενημερώσετε την κράτησή σας στο Λογαριασμός επιλέγοντας προγενέστερο ή μεταγενέστερο δρομολόγιο.

  • Τι μπορώ να κάνω εάν καθυστερήσω ή πιθανότατα χάσω το δρομολόγιο με το φέρι μποτ;

    Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να καλέσετε την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησής μας, για να σας πούμε αν γίνεται να αλλάξετε προορισμό και ως εκ τούτου το εισιτήριό σας. Αν ταξιδεύετε και η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησής μας βρίσκεται εκτός λειτουργίας, συνιστούμε να μεταβείτε απευθείας στο λιμάνι και να απευθυνθείτε στον υπάλληλο της ακτοπλοϊκής εταιρείας για να δείτε εάν μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό σας ή όχι.

  • Που κάνω check-in για το φέρι μποτ που επέλεξα;

    Η τοποθεσία check-in του φέρι μποτ είναι διαφορετική για κάθε εταιρία και λιμάνι. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το πού μπορείτε να κάνετε check στις σελίδες των λιμανιών ή στο e-mail επιβεβαίωσης. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ενημερώνοντας τις πληροφορίες. Παρόλα αυτά τα διαθέσιμα στοιχεία μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, γι αυτό είναι σημαντικό έχετε πάντοτε στη διάθεσή σας αρκετό χρόνο για την πραγματοποίηση του check in. Θα βρείτε την τελική ώρα του check in στο email επιβεβαίωσης που θα λάβετε.

  • Πρέπει να πάρω κάρτα επιβίβασης ή εισιτήριο στο λιμάνι;

    Για τα περισσότερα δρομολόγια θα χρειαστεί να επιδείξετε το email επιβεβαίωσης για να παραλάβετε το εισιτήριο στο λιμάνι. Για άλλα δρομολόγια είτε θα σας στείλουμε μέσω email το εισιτήριό σας ως συνημμένο ή θα σας στείλουμε ένα email με το οποίο θα σας ζητείται να κάνετε check-in online για να ανακτήσετε το εισιτήριό σας. Το email επιβεβαίωσης περιέχει πληροφορίες για το τι χρειάζεται να κάνετε για να παραλάβετε το εισιτήριο.

  • Μπορώ να παρκάρω το αυτοκίνητό μου στο λιμάνι;

    Ορισμένα λιμάνια διαθέτουν εγκαταστάσεις στάθμευσης, άλλα όχι. Θα σας προσφέρουμε -στο μέτρο του δυνατού- χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα λιμάνια μέσω της ιστοσελίδας μας, αλλά και μέσω των email επιβεβαίωσης. Ωστόσο, αυτό το είδος των πληροφοριών μπορεί να αλλάζει τακτικά, γι 'αυτό -πριν την αναχώρησή- προτείνουμε πάντα μία γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο για διαθέσιμες εγκαταστάσεις μέσα και γύρω από το λιμάνι.

  • Υπάρχει χώρος αποθήκευσης αποσκευών στο φέρι μποτ;

    Αυτό εξαρτάται με ποιο πλοίο ταξιδεύετε. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το κάθε φέρι μποτ ξεχωριστά μέσω των ανάλογων σελίδων -βλ. σελίδες εταιριών φέρι μποτ. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μπορούν να αλλάξουν το φέρι μποτ σε οποιαδήποτε δρομολόγιο κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Επομένως δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε με ποιο πλοίο πρόκειται να ταξιδέψετε κάθε φορά. Παρόλα αυτά κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας παράσχουμε τις πιο ακριβείς και χρήσιμες πληροφορίες που μπορούμε.

  • Πρέπει να πάρω μαζί μου ένα εκτυπωμένο αντίγραφο του μηνύματος επιβεβαίωσης στο λιμάνι;

    Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες δέχονται την ηλεκτρονική έκδοση του ηλεκτρονικού μηνύματος του email επιβεβαίωσης, αλλά για να είστε απολύτως ασφαλείς, σε περίπτωση που δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο email σας, όταν βρεθείτε στο λιμάνι- σας προτείνουμε να έχετε μαζί σας για την έντυπη μορφή του.