Πληροφορίες για τον COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην κράτησή μου;

  • Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου;

    Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του εισιτηρίου που έχετε κάνει κράτηση, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις θα μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας. Μπορείτε να ελέγξετε το email επιβεβαίωσης ή να συνδεθείτε στο Λογαριασμός για να δείτε αν μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας. Λάβετε υπόψη ότι στις περισσότερες περιπτώσεις θα υπάρχει χρέωση για τυχόν τροποποιήσεις, εκτός εάν έχετε αγοράσει την κάλυψη ακύρωσης.

  • Μπορώ να κάνω ακύρωση της κράτησής μου και να πάρω επιστροφή χρημάτων;

    Αυτό εξαρτάται από το εισιτήριο που έχετε κάνει κράτηση, μπορείτε να ελέγξετε το email επιβεβαίωσης για πληροφορίες σχετικά με το εάν το ποσό της αξίας του εισιτήριού σας μπορεί να επιστραφεί. Λάβετε υπόψη ότι εάν είναι δυνατή η ακύρωση, σε περίπτωση που δεν έχετε αγοράσει Κάλυψη ακύρωσης, θα ισχύσουν ακυρωτικά.

  • Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να τροποποιήσω μία κράτηση φέρι μποτ;

    Ο ευκολότερος και φτηνότερος τρόπος να κάνετε μια αλλαγή στην κράτησή σας είναι να συνδεθείτε στο Λογαριασμό σας και να ζητήσετε από εκεί την αλλαγή. Με μερικές εταιρείες φέρυ θα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την αλλαγή αμέσως, αλλά αν δεν μπορούμε θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιβεβαιώσουμε μέσα σε 48 ώρες.

  • Ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος για να ακυρώσω την κράτησή μου;

    Ο ευκολότερος και φθηνότερος τρόπος για την ακύρωση της κράτησή σας και την επιστροφή των χρημάτων σας είναι να συνδεθείτε στον προσωπικό λογαριασμό σας και να αιτηθείτε εκεί όλα τα παραπάνω. Για ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες μπορούμε να επιβεβαιώσουμε άμεσα το αίτημά σας για ακύρωση της κράτησης και επιστροφής των χρημάτων σας. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ούτως ώστε να διεκπεραιώσουμε όλα τα παραπάνω εντός 48 ωρών. Λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε αιτήματα ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου e-mail.

  • Χρεώνετε τις ακυρώσεις κρατήσεων;

    Εάν δεν έχετε αγοράσει Κάλυψη ακύρωσης, τότε θα χρεωθείτε ακυρωτικά. Η ακύρωση της κράτησής σας μέσω Λογαριασμός είναι ταχύτερη και φθηνότερη, οπότε σας προτείνουμε να ζητήσετε την ακύρωση ηλεκτρονικά. Εάν ακυρώσετε την κράτησή σας μέσω Λογαριασμός θα ισχύσουν ακυρωτικά 10 £ / 10 €. Μπορείτε επίσης να ακυρώσετε την κράτησή σας μέσω της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών είτε μέσω email ή τηλεφώνου, ωστόσο υπάρχει υψηλότερο τέλος ακύρωσης για αυτά τα αιτήματα. Κατά την ακύρωση μέσω τηλεφώνου ή email, το τέλος ακύρωσης είναι 30 £ / 35 €.

  • Χρεώνετε για τις αλλαγές στις κράτησης πλοίων;

    Όταν αλλάζετε την κράτησή σας, χρεώνεστε τη διαφορά του ναύλου, αν υπάρχει, και ένα τέλος αλλαγής. Η αλλαγή κράτησης μέσω του μενού «Ο λογαριασμός μου» είναι γρηγορότερη και φθηνότερη. Γι' αυτό, σας προτείνουμε να ζητάτε τις αλλαγές σας από εκεί. Όταν ζητάτε κάποια αλλαγή μέσω του λογαριασμού σας, το τέλος αλλαγής είναι μόνο 10 € / 10 £. Επίσης, μπορείτε να ζητάτε αλλαγές μέσω της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά. Ωστόσο, οι αλλαγές αυτές έχουν υψηλότερο τέλος αλλαγής. Όταν ζητάτε αλλαγές μέσω τηλεφώνου ή email, το τέλος αλλαγής είναι 20 € / 20 £, αν το αρχικό εισιτήριό σας κόστισε λιγότερο από 100 € / 100 £, και 35 € / 35 £, αν το αρχικό εισιτήριό σας κόστισε περισσότερο από 100 € / 100 £.

  • Πού μπορώ να βρω τον αριθμό αναφοράς κράτησης;

    Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό αναφοράς κράτησης στο πάνω μέρος του email επιβεβαίωσης.

  • Μπορώ να συμπεριλάβω ειστήριο επιστροφής στην αρχική μου κράτηση;

    Δυστυχώς δεν μπορούμε να προσθέσουμε το δρομολόγιο επιστροφής μετά την επιβεβαίωση της κράτησης. Θα πρέπει είτε να κάνετε νέα κράτηση για ένα απλό εισιτήριο δρομολόγιου επιστροφής ή να ακυρώσετε την αρχική κράτηση και να κάνετε μια καινούργια.